Reklamaatiot

Emme jätä sinua pulaan!Kun myyntiä on paljon, silloin tällöin mukaan mahtuu maanantaikappaleitakin. Haluamme auttaa asiakkaitamme myös reklamaatiotapauksissa. Olemme koonneet yhteen kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää lakisääteisen kahden vuoden takuuajan kuluessa tehtävistä reklamaatioista.

1. askel:

Lähetä meille seuraavat tiedot (mahdollisimman täydellisinä) sähköpostiosoitteeseen: Yhteystiedot

  • Asiakasnumero
  • Laskun numero ja tilauspäivä
  • Tuotenimike
  • Lyhyt kuvaus virheestä
  • Yksi tai kaksi kuvaa, joista virhe ilmenee

Jos virhe ei näy kuvassa selvästi, soita asiakaspalvelumme numeroon +49 7121/70 12 0.

2. askel:
Katsomme kuvat mahdollisimman pian, ja saat meiltä sähköpostitse tai puhelimitse tiedon siitä, miten asiassa edetään.

3. askel:
Kun viallinen tuote on saapunut meille, pyrimme käsittelemään reklamaatiosi mahdollisimman nopeasti ja toimimaan siten, että olisit lopputulokseen tyytyväinen. Toivomme sinulta kuitenkin ymmärrystä sille, että asian käsittely kestää jonkin aikaa. Jos palautus koskee tekstiilituotteita, pyydämme lähettämään ne meille takaisin puhtaina tai pestyinä. Kiitos!

4. askel:
Kun reklamaatiotapaus on käsitelty, kuulemme mielellämme palautetta siitä, miten asia mielestäsi hoitui. Voit kertoa meille, mihin olit tyytyväinen, mutta tietenkin kuulemme mielellämme myös parannusehdotuksia. Kirjoita meille sähköpostia osoitteeseen Yhteystiedot.

Lisätietoja reklamaatioehdoistamme:
Takuuasioissa noudatetaan lainsäädäntöä. Jos tuotteessa ilmenee virheitä kahden vuoden kuluessa sen toimittamisesta, sinulla on tänä takuuaikana lakisääteinen oikeus vaatia virheen korjaamista. Emme vastaa vahingoista ja puutteista, joiden aiheuttaja on tuotteen epäasianmukainen käyttö tai säilytys, puutteellinen tai virheellinen hoito tai huolto, ylikuormittuminen tai valtuuttamattoman huoltoliikkeen suorittama epäasianmukainen korjaus. Lisätietoja takuusta on myynti- ja toimitusehdoissamme.

Tietoja valmistajien myöntämistä lisätakuista on tuotteiden mukana toimitettavissa tuotetiedoissa. Jos Bergfreunde.fi-verkkokaupasta ostamasi tuote vaurioituu takuun ollessa voimassa, välitämme tiedon asiasta valmistajalle tai toimittajallemme, joka päättää tuotteen korjaamisesta, vaihtamisesta tai hyvittämisestä. Voimme valitettavasti hyväksyä reklamaation vasta sitten, kun olemme saaneet valmistajalta vahvistuksen asiasta.