SALASANA UNOHTUNUT?
Ei hätää, tässä voit pyytää lähettämään viestin uudelleen.
Kun olet napsauttanut "Pyydä salasana" -painiketta, lähetämme sinulle sähköpostin, jonka sisältämän linkin avulla sinulle luodaan uusi salasana.
Jos ET SAA meiltä sähköpostia muutaman minuutin kuluessa, tarkista seuraavat seikat:
Oletko jo rekisteröitynyt?
Voit tilata uuden salasanan vain, jos sinulla on meillä jo asiakastili. Jos sinulla ei ole asiakastiliä, voit avata kauppaamme uuden tilin, se käy helposti. Tilin avaamisen yhteydessä asetat salasanasi itse, ja heti kun olet rekisteröitynyt käyttäjäksi, voit kirjautua kauppaamme sisään sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.
Onko sähköpostiosoite oikea?
Tarkista, onko sähköpostiosoitteesi kirjoitettu oikein. Jos on, tarkista myös sähköpostiohjelmasi roskapostikansio.
Eikö vieläkään onnistu?
Jos sähköpostiosoitteesi on oikein ja sinulla on meille käyttäjätunnus, muttet silti pysty kirjautumaan sisään eikä salasanan unohtamistoiminnon sähköpostiviesti tule perille, ota yhteyttä asiakaspalveluumme Yhteystiedot-kohdasta tai soittamalla numeroon +49 7121/70 12 0.