Palautus
Tälle sivulle olemme koonneet kaikki tärkeät tiedot tuotteiden palauttamisesta. Valitse sopiva vaihtoehto:
Palautukset
Tuote ei ole sopiva tai et pidä siitä? Siitä huolimatta, että täsmennämme tuotekuvauksia, kuvia ja koko-oppaita jatkuvasti, voi käydä niin, että kiipeilykenkä puristaa, hardshell tuntuu toisenlaiselta kuin piti tai että tietty reppu ei vain sovi juuri sinun selällesi.
Silloin toteamme: Ei ongelmaa, lähetä tuote meille takaisin!
Sinulla on 100 päivää aikaa tutustua tuotteeseen kaikessa rauhassa. Näiden 100 päivän aikana voit lähettää tuotteet takaisin ongelmitta. Huomioithan, että palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä. Pidäthän kaikki laput tuotteessa kiinni. Tuote ei saa olla likaantunut (kaikki tiedot palautusoikeudesta.)
Toimituksen kohdemaa | Palautuskustannukset |
---|---|
Suomi |
€ 9.95 palautusetikettimme kanssa |
Palautuksen 4 vaihetta
Neljä yksinkertaista vaihetta – näin toimii palautus
Palautus ei vaikuta
lakisääteiseen peruutusoikeuteesi. Seuraava menettelytapa vain helpottaa asian käsittelyä meillä.
1. Täytä lomake | Täytä jokaiseen lähetykseen sisältyvä palautuslomake, jotta voimme käsitellä palautuksesi mahdollisimman nopeasti. | |
2. Pakkaa tavara | Lähetä tavara ehjässä alkuperäispakkauksessa ja sopivassa ulkopakkauksessa meille takaisin. | |
3. Lähetä tavarat |
Lähetykseen tarvittavat postimerkit sinun on maksettava itse. Voit myös tulostaa Bergfreunde-palautusetiketin. Näin lähetys tulee huomattavasti halvemmaksi kuin jos maksat normaalit postimaksut. Meille kuuluvat kustannukset otamme huomioon sinulle maksettavassa hyvityksessä.
Tai liimaa pakettiin riittävä määrä postimerkkejä ja lähetä se seuraavaan osoitteeseen: |
|
4. Saat rahasi takaisin | Kun palautuksesi on saapunut meille, kestää yleensä enintään viikon, että ehdimme tarkastaa ja käsitellä palautetut tuotteet. Saat palautuksestasi saapumisvahvistuksen, ja jo maksamasi summa hyvitetään sinulle. Se voi kestää käyttämäsi maksutavan mukaan vielä pari päivää lisää. |
Uusi tilaus tuotteiden vaihtamisen sijaan
Jotta tuotevalikoimamme olisi aina mahdollisimman laaja ja ajankohtainen, meillä ei valitettavasti enää ole tuotteiden vaihtomahdollisuutta. Jos haluat jostakin tuotteesta eri värin tai koon, palauta meille se tuote, jota et halua, ja tee haluamastasi väristä tai koosta uusi tilaus. Tämä nopeuttaa vaihtotuotteen toimitusta.
Takuuasiat
Takuuasioissa autamme sinua kaikin voimin! Kaikki takuuasioihin liittyvät tiedot olemme koonneet reklamaatiot-sivullemme.
Onko sinulla vielä kysyttävää?
Onko sinulla vielä kysyttävää tai tarvitsetko apua? Vastaamme mielellämme – tavoitat meidät osoitteesta yhteystiedot tai +49 7121/70 12 0.