Palautus
Tälle sivulle olemme koonneet kaikki tärkeät tiedot tuotteiden palauttamisesta. Valitse sopiva vaihtoehto:
- Palautukset – haluat palauttaa tuotteen, koska se ei esim. sovi tai miellytä sinua
- Takuuasiat – tilaamassasi tuotteessa on ilmennyt virhe takuuaikana
- Uusi tilaus tuotteiden vaihtamisen sijaan
Jäljempänä esitetyt 100 päivän palautusoikeutta koskevat määräykset eivät vaikuta lakisääteiseen peruutusoikeuteesi. Lisätietoa on kohdassa Peruutusoikeus.
PALAUTUKSET
Tuote ei sovi tai miellytä sinua? Siitä huolimatta, että täsmennämme tuotekuvauksia, kuvia ja koko-oppaita jatkuvasti, voi käydä niin, että kiipeilykenkä puristaa, hardshell tuntuu toisenlaiselta kuin piti tai että tietty reppu ei vain sovi juuri sinun selällesi.
Silloin toteamme: Ei ongelmaa, lähetä tuote meille takaisin!
Voit palauttaa tuotteet helposti vapaaehtoisen 100 päivän palautusajan kuluessa. Jotta palautuksesi voidaan käsitellä sujuvasti ja varmistaa, että tuote soveltuu jälleenmyyntiin, seuraavien vaatimusten on kuitenkin täytyttävä (lisätietoja vapaaehtoisesta 100 päivän palautusoikeudestamme on myynti- ja toimitusehdoissamme):
- tuote on alkuperäisessä kunnossa, kokonainen eikä siinä näy käytön jälkiä
- tuote on ehjä
- tuote on puhdas
- tuote on palautettava asianmukaisessa pakkauksessa, jossa on kaikki etiketit ja suojausmateriaalit mukana
- resurssien säästämiseksi palauta tuote mahdollisuuksien mukaan samassa pahvilaatikossa, jossa sen saitkin
Käsittele tuotteita siis varovasti. Vain siten voimme laittaa tuotteet takaisin varastoon ja uudelleen myyntiin. Näin autat vähentämään resurssien tuhlaamista ja minimoimaan jätteiden määrän.
Olet ostanut meiltä tuotteen, jossa on ilmennyt virhe? Ei hätää. Lue, mitä voit tehdä reklamaatiotapauksessa.
Palautuksen 4 vaihetta
Neljä yksinkertaista vaihetta – näin toimii palautus
Palautus ei vaikuta lakisääteiseen peruutusoikeuteesi. Seuraava menettelytapa vain helpottaa asian käsittelyä meillä.
1. Täytä lomake | Täytä jokaiseen lähetykseen sisältyvä palautuslomake, jotta voimme käsitellä palautuksesi mahdollisimman nopeasti. | |
2. Pakkaa tavara | Lähetä tavara ehjässä alkuperäispakkauksessa ja sopivassa ulkopakkauksessa meille takaisin. | |
3. Lähetä tavarat |
Lähetykseen tarvittavat postimerkit sinun on maksettava itse. Voit myös tulostaa Bergfreunde-palautusetiketin. Näin lähetys tulee huomattavasti halvemmaksi kuin jos maksat normaalit postimaksut. Meille kuuluvat kustannukset otamme huomioon sinulle maksettavassa hyvityksessä. Tai liimaa pakettiin riittävä määrä postimerkkejä ja lähetä se seuraavaan osoitteeseen: |
|
4. Saat rahasi takaisin | Kun palautuksesi on saapunut meille, kestää yleensä enintään viikon, että ehdimme tarkastaa ja käsitellä palautetut tuotteet. Saat palautuksestasi saapumisvahvistuksen, ja jo maksamasi summa hyvitetään sinulle. Se voi kestää käyttämäsi maksutavan mukaan vielä pari päivää lisää. |
YHTEENVETO PALAUTUSKUSTANNUKSISTA
Toimituksen kohdemaa | Palautuskustannukset |
---|---|
Suomi |
€ 9.95 palautusetikettimme kanssa |
REKLAMAATIO
Jos sinulla on takuuvaatimus, autamme sinua tietysti! Kaikki takuuasioihin liittyvät tiedot olemme koonneet Reklamaatiot-sivullemme.
UUSI TILAUS TUOTTEIDEN VAIHTAMISEN SIJAAN
Jotta tuotevalikoimamme olisi aina mahdollisimman laaja ja ajankohtainen, meillä ei valitettavasti enää ole tuotteiden vaihtomahdollisuutta. Jos haluat jostakin tuotteesta eri värin tai koon, palauta meille se tuote, jota et halua, ja tee haluamastasi väristä tai koosta uusi tilaus.
ONKO SINULLA VIELÄ KYSYTTÄVÄÄ?
Onko sinulla vielä kysyttävää tai tarvitsetko apua? Vastaamme mielellämme – tavoitat meidät sähköpostilla tai numerosta +49 7121/70 12 0.