Palautus

Tälle sivulle olemme koonneet kaikki tärkeät tiedot tuotteiden palauttamisesta. Valitse sopiva vaihtoehto:

Palautukset

Tuote ei ole sopiva tai et pidä siitä? Siitä huolimatta, että täsmennämme tuotekuvauksia, kuvia ja koko-oppaita jatkuvasti, voi käydä niin, että kiipeilykenkä puristaa, hardshell tuntuu toisenlaiselta kuin piti tai että tietty reppu ei vain sovi juuri sinun selällesi.

Silloin toteamme: Ei ongelmaa, lähetä tuote meille takaisin!

Sinulla on 30 päivää aikaa tutustua tuotteeseen kaikessa rauhassa. Näiden 30 päivän aikana voit lähettää tuotteet takaisin ongelmitta (kaikki tiedot palautusoikeudesta .)

Palautuksen 4 vaihetta

Neljä yksinkertaista vaihetta – näin toimii palautus
Palautus ei vaikuta lakisääteiseen peruutusoikeuteesi . Seuraava menettelytapa vain helpottaa asian käsittelyä meillä.

1. Täytä lomake Täytä jokaiseen lähetykseen sisältyvä palautuslomake, jotta voimme käsitellä palautuksesi mahdollisimman nopeasti.
2. Pakkaa tavara Lähetä tavara ehjässä alkuperäispakkauksessa ja sopivassa ulkopakkauksessa meille takaisin. Jos käytät Bergfreunden ulkopakkausta, et tarvitse edes teippiä! Bergfreunden pakkaukset on suunniteltu myös palautukset huomioon ottaen, ja siksi niissä on ylimääräinen liimaliuska, jolla voit sulkea pakkauksen.
3. Lähetä tavarat

Lähetykseen tarvittavat postimerkit sinun on maksettava itse. Voit myös tulostaa Bergfreunde-palautusetiketin . Näin lähetys tulee huomattavasti halvemmaksi kuin jos maksat normaalit postimaksut. Meille kuuluvat kustannukset otamme huomioon sinulle maksettavassa hyvityksessä.

Tai liimaa pakettiin riittävä määrä postimerkkejä ja lähetä se seuraavaan osoitteeseen:
Bergfreunde GmbH, Storlachstraße 199, 72760 Reutlingen - Germany

Älä lähetä pakettia ilman postimerkkejä, koska silloin meidän täytyy vähentää postimaksut hyvityksestäsi.

4. Saat rahasi takaisin Heti kun tavara on saapunut meille, tarkastamme ja käsittelemme sen salamannopeasti. Saat vastaanottovahvistuksen, ja sen jälkeen saat maksamasi summan takaisin yleensä muutaman arkipäivän kuluessa.

Uusi tilaus tuotteiden vaihtamisen sijaan

Jotta tuotevalikoimamme olisi aina mahdollisimman laaja ja ajankohtainen, meillä ei valitettavasti enää ole tuotteiden vaihtomahdollisuutta. Jos haluat jostakin tuotteesta eri värin tai koon, palauta meille se tuote, jota et halua, ja tee haluamastasi väristä tai koosta uusi tilaus. Tämä nopeuttaa vaihtotuotteen toimitusta.

Takuuasiat

Takuuasioissa autamme sinua kaikin voimin! Kaikki takuuasioihin liittyvät tiedot olemme koonneet Reklamaatiot-sivullemme .

Kuljetusvauriot

Kuljetusvaurioiden yhteydessä saat korvaavan tuotteen tietenkin välittömästi. Tarkasta heti paketin saatuasi, että se on kokonainen ja ehjä. Jos paketissa on vaurioita, ilmoita siitä kuljetusyritykselle heti, jos se on mahdollista. Ilmoita vauriosta seuraavaksi tiimillemme osoitteeseen Yhteystiedot tai +49 7121/70 12 0, jotta voimme alkaa käsitellä tilauksesi korvaus- tai vaihtoasioita. Jos jätät reklamaation tekemättä tai jos et ota yhteyttä meihin, se ei vaikuta lakisääteisiin takuuoikeuksiisi. Reklamaatiosta ja yhteydenotosta on kuitenkin meille apua, jotta voimme esittää rahtiyritykselle tai vakuutusyhtiölle omat vaatimuksemme.

Onko sinulla vielä kysyttävää?

Onko sinulla vielä kysyttävää tai tarvitsetko apua? Vastaamme mielellämme – tavoitat meidät osoitteesta Yhteystiedot tai +49 7121/70 12 0.