Tuotereklamaatio
1. askel:
Pyydämme lähettämään seuraavat tiedot asiakaslomakkeella:
- Asiakasnumerosi
- Tilausnumero tai laskun numero
- Viallisen tuotteen tuotenumero
- Virheen kuvaus: mikä virhe tuotteessa on, missä kohtaa tuotetta virhe sijaitsee, milloin virhe ilmeni / milloin olet huomannut sen ja rajoittaako virhe tuotteen toimintaa?
2. askel:
Reklamaatiotiimimme ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian ja ilmoittaa sinulle jatkotoimista.
3. askel:
Jos tuotteesi on lähetettävä tarkastettavaksi, pyydämme ottamaan huomioon, että se kestää jonkin aikaa. Jotta työmme olisi helpompaa, palauta etenkin tekstiilituotteet ja kengät pestyinä tai puhdistettuina. Kiitos paljon! Takuuoikeutesi pysyvät tästä huolimatta luonnollisesti täysimääräisesti voimassa.
4. askel:
Heti kun reklamaatiosi on käsitelty loppuun, ilmoitamme sinulle viipymättä tarkastuksen tuloksesta.
Lisätietoja reklamaatioehdoistamme:
Takuuasioissa noudatetaan lainsäädäntöä. Jos tuotteessa ilmenee virheitä lakisääteisenä takuuaikana, sinulla on oikeus vaatia virheen korjaamista. Lisätietoja takuusta on myynti- ja toimitusehdoissamme.
Tietoa ylimääräisistä valmistajan takuista on tuotteen mukana olevissa tuotetiedoissa. Jos haluat käyttää valmistajan takuuta lakisääteisestä takuusta riippumatta, välitämme mielellämme tiedustelusi asianomaiselle valmistajalle. Toivomme, että ymmärrät, että emme voi vaikuttaa tarkastuksen kestoon. Viime kädessä valmistaja yksin päättää, kuuluuko virhe sen takuun piiriin vai ei.