Takuulla aitoja arvioita muilta asiakkailtamme

Miten käsittelemme julkaisuja?

Miten käsittelemme julkaisuja?

Meistä mikään ei ole luotettavampaa kuin asiakkaiden tarjoama paljas totuus. Tämä pätee etenkin varusteisiin ja niiden käyttäjien antamaan palautteeseen. Jotta voisimme tarjota luotettavia arvosteluja, noudatamme seuraavassa esitettyjä selkeitä ohjeita. Kiitos, että noudatat arvosteluohjeitamme antaessasi tuotearvosteluja kaupassamme.

KERRO MEILLE, KUKA OLET JA MITÄ PIDÄT TUOTTEESTA!

Jos varuste ei täytä lupauksia, se on syytä kertoa. Siksi emme poista arvioita vain niiden sisältämien kielteisen palautteen vuoksi, vaan olemme päinvastoin kiitollisia, sillä ”surkeat tuotteet" joutavatkin pois valikoimastamme. Huolehdimme myös avoimuudesta siten, että emme hyväksy anonyymejä kirjoituksia. Sinulla on siis oltava asiakastili Bergfreunde Shopissa, jotta voit jättää tuotearvostelun.

Tarkkailemme arvioita...

Pidämme sivustoomme tulevia arvioita silmällä. "Me" tarkoittaa tässä ensinnäkin omaa tiimiämme. Koska emme luonnollisesti pysty lukemaan jatkuvasti kaikkia arvioita, olemme iloisia, jos saamme myös teiltä niitä koskevaa palautetta. ä koskevaa palautetta.

Kommentit laitetaan näkyviin

Jos kommentoimme julkaisemianne kirjoituksia tai puutumme niihin jäljempänä kuvatuista syistä muulla tavoin, toimenpiteet perusteluineen ovat kaikkien nähtävissä. Lisäksi kirjoituksen laatijalle ilmoitetaan asiasta sähköpostitse.

Huolehdimme asianmukaisuudesta...

Kun kirjoitat viestin, se menee normaalisti suoraan verkkoon. Jos kuitenkin huomaamme jotakin erityistä, otamme viestisi ensin tarkistukseen. Jos löydämme sopimatonta sisältöä, joka rikkoo esimerkiksi sovellettavaa lakia tai tekijänoikeuksia, viestiä ei aktivoida. Muussa tapauksessa julkaisemme viestisi heti sen tarkistamisen jälkeen. Kaiken a ja o on asiallinen toiminta. Kohdelkaa siis toisianne hyvin ja kohteliaasti, kuten aina.

Mainontaa emme hyväksy lainkaan!

Jos arvioissa esiintyy paisuttelevia mainoslauseita tai muita mainosluonteisia kirjoituksia, poistamme ne tai emme ota arviota huomioon arvioiden keskiarvosanaa laskettaessa. Kehuminen on toki sallittua.

Viittaukset ovat tervetulleita

Viittaaminen muihin tietolähteisiin ja tuotteisiin on suorastaan toivottavaa. Siltä varalta, että joku haluaa vetää meitä nenästä viittaamalla toisiin sivustoihin, pidätämme oikeuden linkkien poistamiseen kirjoituksista.

Ihanko totta?

Jos jokin kirjoitus ei mielestämme liity kyseiseen tuotteeseen ja/tai tuotekokemukseen, pidätämme oikeuden poistaa kirjoituksen tai olla ottamatta sitä huomioon arvioiden keskiarvon laskemisessa.

Asiakkaiden kuvien ja videoiden nostaminen esiin

Otamme mielellämme vastaan kuvia ja videoita asiakkailtamme. Taidonnäytteitä, jotka ovat ymmärrettäviä asiayhteydestään irrotettuinakin, nostamme esiin verkkokaupan eri osioissa, kuten tuotesivujen yksityiskohtaisissa tiedoissa. Reklamaatiokuvia ei valitettavasti voida nostaa esiin asiayhteyden puuttumisen vuoksi. Täältä löydät kuvien ja videoiden lataamista koskevat säännöt.

Bergfreunde-tiimin tunnistaa aina

Myös Bergfreunde-tiimin työntekijöiden ja valmistajien edustajien kirjoitukset ovat mahdollisia, mutta merkitsemme ne vastaavasti. Näin tiedät lukijana aina, kenen näkökulmasta kirjoitus on, ja voit tehdä siitä omat johtopäätöksesi.

Jos haluat auttaa kirjoitusten laadunvalvonnassa, käytä ihmeessä Oli hyötyä -toimintoa erityisen hyödyllisten arvioiden esiin nostamiseksi. Lisäksi tarkastamme kaiken sisällön, jota käyttäjämme pitävät epäasianmukaisena ja ilmoittavat siitä meille.

Toivottavasti saat näillä eväillä paljon irti Bergfreunden muiden asiakkaiden julkaisuista. Kerro itsekin rohkeasti mielipiteesi!

Haluatko kysyä vielä jotakin? Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään:

€ 5 saman tien
Seuraavaa tilaustasi varten
Ei kiitos.