Takuulla aitoja arvioita muilta asiakkailtamme

Miten käsittelemme julkaisuja?

Miten käsittelemme julkaisuja?

Meistä mikään ei ole uskottavampaa kuin alaston totuus. Tämä pätee etenkin varusteisiin ja niiden käyttäjien antamaan palautteeseen. Jotta voisimme tarjota luotettavia arvioita, noudatamme seuraavia periaatteita:

Sano asia niin kuin se on!

Jos varuste ei täytä lupauksia, se on syytä kertoa. Siksi emme poista arvioita vain niiden sisältämien kielteisen palautteen vuoksi, vaan olemme päinvastoin kiitollisia, sillä ”surkeat tuotteet" joutavatkin pois valikoimastamme.

Tarkkailemme arvioita...

Pidämme sivustoomme tulevia arvioita silmällä. "Me" tarkoittaa tässä ensinnäkin omaa tiimiämme, mutta koska emme ymmärrettävistä syistä pysty aina lukemaan kaikkia arvioita, olemme iloisia, jos saamme myös teiltä niitä koskevaa palautetta.

Kommentit laitetaan näkyviin

Jos kommentoimme julkaisemianne kirjoituksia tai puutumme niihin jäljempänä kuvatuista syistä muulla tavoin, toimenpiteet perusteluineen ovat kaikkien nähtävissä. Lisäksi kirjoituksen laatijalle ilmoitetaan asiasta sähköpostitse.

Huolehdimme asianmukaisuudesta...

Kaiken a ja o on asiallinen toiminta. Siksi poistamme kirjoitukset, jotka ovat lainsäädännön tai tekijänoikeussäädösten vastaisia. Kirjoittaessa kannattaa muistaa myös normaalit käyttäytymis- ja kohteliaisuussäännöt.

Mainontaa emme hyväksy lainkaan!

Jos arvioissa esiintyy paisuttelevia mainoslauseita, poistamme ne tai emme ota arviota huomioon arvioiden keskiarvosanaa laskettaessa. Kehuminen on toki sallittua.

Viittaukset ovat tervetulleita

Viittaaminen muihin tietolähteisiin ja tuotteisiin on suorastaan toivottavaa. Siltä varalta, että joku haluaa vetää meitä nenästä viittaamalla toisiin sivustoihin, pidätämme oikeuden linkkien poistamiseen kirjoituksista.

Ihanko totta?

Jos jokin kirjoitus ei mielestämme ole todenmukainen tai ei liity kyseiseen tuotteeseen, pidätämme oikeuden olla ottamatta sitä huomioon arvioiden keskiarvon laskemisessa. Kirjoitus sinänsä kyllä säilyy sivustossa, mutta siihen liitetään vastaava huomautus.

Asiakkaiden kuvien ja videoiden nostaminen esiin

Otamme mielellämme vastaan kuvia ja videoita asiakkailtamme. Taidonnäytteitä, jotka ovat ymmärrettäviä asiayhteydestään irrotettuinakin, nostamme esiin verkkokaupan eri osioissa, kuten tuotesivujen yksityiskohtaisissa tiedoissa. Reklamaatiokuvia ei valitettavasti voida nostaa esiin asiayhteyden puuttumisen vuoksi.

Bergfreunde-tiimin tunnistaa aina

Bergfreunde-tiimin ja valmistajien edustajien tuottama sisältö merkitään aina asiaankuuluvasti. Näin tiedät lukijana aina, kenen näkökulmasta on kyse, ja voit tehdä siitä omat johtopäätöksesi.

Jos haluat auttaa kirjoitusten laadunvalvonnassa, käytä ihmeessä Oli hyötyä -toimintoa erityisen hyödyllisten arvioiden esiin nostamiseksi. Lisäksi tarkastamme kaiken sisällön, jota käyttäjämme pitävät epäasianmukaisena ja ilmoittavat siitä meille.

Toivottavasti saat näillä eväillä paljon irti Bergfreunden muiden asiakkaiden julkaisuista. Kerro itsekin rohkeasti mielipiteesi!

Haluatko kysyä vielä jotakin? Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään: